
Szkoła Podstawowa nr 27 w Częstochowie uczestniczy w projekcie „Odkryj w sobie talent!”, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt realizowany jest w okresie od 1 sierpnia 2018 r. do 31 lipca 2020 r.
Celem głównym projektu jest podniesienie jakości kształcenia w 35 częstochowskich
szkołach podstawowych w okresie realizacji projektu poprzez:
– poszerzenie i dostosowanie oferty edukacyjnej do indywidualnych potrzeb 1508
uczniów/uczennic (718K i 790M) w zakresie wyrównywania i rozwijania kompetencji
kluczowych,
– udział 35 nauczycieli/ek (33K i 2M) w szkoleniach poszerzających umiejętności w zakresie pracy z uczniami/uczennicami zdolnymi i uczniami/uczennicami z niepełnosprawnościami,
– poszerzenie bazy dydaktycznej o sprzęt i pomoce niezbędne do prowadzenia zajęć
rozwijających kompetencje kluczowe.
- Ogłoszenie o naborze
- Regulamin rekrutacji
- Zał.1 Katalog kryteriów rekrutacji
- Zał.2 Wykaz form wsparcia
- Zał.3 Formularz zgłoszeniowy dla ucznia/uczennicy
- Zał.4 Formularz zgłoszeniowy dla nauczyciela/nauczycielki
- Zał.5 Rekomendacja wychowawcy/czyni
- Zał.6 Rekomendacja dyrektora/ki
- Zał.7 Ankieta motywacyjna dla ucznia/uczennicy
- Zał.8 Ankieta motywacyjna dla nauczyciela/nauczycielki
- Zał.9 zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- Zał.10 Deklaracja uczestnictwa w projekcie
- Zał.11 Lista podstawowa-uczniowie/uczennice
- Zał. 12 Lista podstawowa-nauczyciele/nauczycielki
- Zał.13 Lista rezerwowa – uczniowie/uczennice
- Zał.14 Lista rezerwowa – nauczyciele/nauczycielki
- Zał.15 Deklaracja rezygnacji z udziału w projekcie
- Zał.16 Formularz z podpisem
- Zał.17 Zestawienie-zajęcia
W naszej szkole prowadzone są następujące zajęcia:
- Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym z języka angielskiego
- Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym z języka niemieckiego
- Zajęcia indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym z matematyki
- Zajęcia informatyczne z wykorzystaniem TIK indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym
- Koło młodego naukowca indywidualizujące pracę z uczniem zdolnym